24 dagar kvar

Nu är det verkligen inte långt kvar. Oavsett om man pratar om tid eller om man pratar om saker kvar att göra. På torsdag har jag mitt omvårdnadsseminarium och nästa vecka har jag posterseminarium för C-uppsatsen. Det är lite kompletteringar kvar på C-uppsatsen men det tar inte lång tid att göra och förmodligen kommer jag få komplettera lite på omvårdnadsseminariumet. Förhoppningsvis slipper jag omtenta omvårdnaden.

Jag börjar bli nervös på allvar när det gäller jobbet i sommar. Det kommer ju bli hur kul som helst men vad fasen, jag är ju klar snart? Den stora frågan just nu är vad jag kommer göra i höst när sommarvikariatet tar slut. Förhoppningsvis trivs jag och får en förlängning eller till och med en fast tjänst, men inget är skrivet i sten och jag har inte fått några löften.

Dags att ta tag i powerpointen till seminariet. Huu, hoppas att det kommer gå bra...
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0