Träningsdag

Idag har jag tränat (igen!). Det gick mycket bättre än igår och jag orkade betydligt mer än vad jag brukar orka. Det är härligt när det går åt det hållet.

Resten av dagen har oförkortat gått till att läsa och sammanfatta vetenskapliga artiklar. Vilken tid det tar! engelskan är inte på topp lär man läser, det märker jag minsann.

Jag är fortfarande lite hög på glädje efter gårdagens intervjuer och jobberbjudanden. Jag ska på två till denna vecka och vi får se om de kan påverka mitt nuvarande beslut. Det är ju flera dagar kvar tills jag måste bestämma mig så än så länge är det lugnt. Sitter och väntar på tentaresultatet också. Det skulle ju komma innan helgen.

*håller tummarna*
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0