Stressigt värre

Nu är det mycket att göra. Om det ska vara såhär mycket hela T6 så kommer tiden gå hur snabbt som helst. Detta är definitivt den stressigaste och mest ostrukturerade terminen på hela utbildningen. Jag är skapligt frustrerad. Dessutom ska jag lyckas pussla ihop mitt späckade skolschema med Nolle-P, som jag inte vill missa en sekund av. Det är klurigt helt enkelt.

Idag ska jag spendera förmiddagen hemma och plugga till basgruppen på måndag och i eftermiddag ska jag träffa Erika och skriva på c-uppsatsen. Jag tror dessutom att vi har ett seminarium i eftermiddag också. Spännande, då jag inte riktigt vet hur vi ska vara förberedda. Heja T6!

Nu ska jag betala räkningar och sedan är det bara att sätta igång att plugga.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0