Lördag

Nu håller vi tummarna för att jag kan hålla fast i mina träningsrutiner. Tränade för fjärde gången denna vecka idag och det är fortfarande roligt. Imorgon har jag planerat in dubbelpass, först zumba (som inte var jättejobbigt) och sen är det bodypump på schemat. Det kommer vara desto värre och jag kommer inleda första veckan på T6 med en ruskig träningsvärk.

I torsdags var det årets första kravall, Y6:s tentakravall. Det var hur kul som helst och jag skakade rumpa som bara den.

Igår hade jag min sista anställningsintervju och satt hela kvällen och försökte ta ett beslut. Det gick efter många timmars stötande och blötande. Jag ska ringa avdelningen jag har valt på måndag och när det är officiellt och bekräftat gånger flera kommer jag skriva ut det här. :) Jag är väldigt nöjd med mitt beslut, även om det var jämt mellan vissa tjänster. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får en förlängning i höst. Men det är nästa problem och sånt brukar lösa sig med tiden.

Lördagen idag ska gå till att skriva C-uppsats. Det är mycket kvar att göra och termin 6 står och trampar utanför dörren. Hohoho, nu blir det åka av.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0