Sömnlös natt

Jag började läsa sista boken i Twilight igår vid tio och jag kunde inte slita mig förrän vid 03. Gick sedan upp klockan 08 för att plugga, men det sket sig för att jag fastnade i boken igen. Nu har jag dock spenderat eftermiddagen med plugg eftersom att boken blev utläst vid lunch.

Det var en "fuktnisse" här tidigare idag och mätte fukten under mattan. Det var ingen fara med det. Men däremot var det en en stor spricka i toalettstolens fot vilket leder till att vi ska få den bytt. Inte riktigt vad jag väntat mig. :)
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha, jag sa ju att de va bra! Föresten syns fortararande inlägget från igår xD

2010-05-28 @ 09:51:05
URL: http://pernillastahre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0