Söndagsfika

Så var det söndag igen. Känner mig lite bakis, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att vi kom hem vid fyra igår. Klockan fyra sommartid alltså. Knepigt det där.

Strax ska jag åka iväg till Örat för lite Söndagsfika. Det är jag som stänger idag och det lär bli en del att göra eftersom att det inte kunde komma någon arbetare för att hjälpa mig.

Imorgon är det dags att träffa nya SSKål och det kommer bli så himla roligt. Jag har drömt en hel del konstiga drömmar om det sedan jag fick veta att jag kom med. Det blir spännande att träffa alla. Jag vet inte riktigt vilka alla är som har kommit med men igår träffade jag tydligen blivande gyckelansvarig på [hg]. Per (Pär?) hette han. Jag vet en till som ska bli personalansvarig och henne har jag träffat förut några gånger. Hon verkar också himla rolig så jag har höga förväntningar på nästa år. It's gonna be FUN FUN FUN! Räkna med mer uppdatering i ämnet i framtiden. ;)
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0