Ojoj, vilken helg!

Det blev en lite längre festhelg denna gång. I fredags var vi på sektionssittning. Det blev inte så sent, var hemma vid tolv. Temat var saga så jag var utklädd till Mimmi Pigg. Bästa utklädnad gick till Shrek, han var helt klart i en klass för sig. :)

Lördag. Oj, här blev det lite senare. Var hemma till fyra. Sjukt rolig förfest med nästa års CC. Vi slog tjejrekord i deras lägenhet. Det hade aldrig varit fyra tjejer där samtidigt. Höhö. Det satte nivån på resten av kvällen. Sjukt roligt hade jag i alla fall.

I söndags var det Söndagsfika på Örat men det var inte så bra drag som det brukar vara. Trevligt att träffa alla Styrelsemänniskor dock.

Emilia kom i lördags och åkte hem igår kväll. Det var roligt att ha henne här och jag hoppas att hon hade det lite trevligt som jag hade. Även om Daniel var lite tråkig och tentastressad. Vi kunde ha roligt utan honom, som tur var.

Mitt i allt har jag lyckats med att plugga. Vi lade basgruppen idag (måndag) istället för fredag så det blev lite mer att göra på mycket kortare tid. Är absolut inte klar, men jag hinner inte mer nu. Får komplettera och lägga ut bra till nästa basgrupp istället. Det har varit väldigt mycket i skolan på sistone.

Oj, vad svamligt allt blev. Det får ni stå ut med. Mycket info på litet utrymme. Håll till godo ;)
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hade det riktigt trevligt! Tack för en mysig helg :)

2010-03-18 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0