Oj oj och hoppsan

Nu är det praktik igen vilket märks på min bristfälliga uppdatering. Det är faktiskt så att bloggen inte prioriteras när man börjar 6:45 på morgonen och somnar i soffan i princip direkt när man kommer hem.

Jag kan dela med mig av en liten hemlighet som plåster på såren. Igår var jag på intervju och det kändes väldigt bra. Nej, det var inte för ett jobb. Det var något mycket roligare som intervjun gällde. Spännande värre!

Åh, imorgon är det sovmorgon på praktiken! Börjar inte förrän 7:30! Wohoo!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Lena

Å när får vi veta vad den hemligheten gällde? I påsk kankse ;) Iaf hoppas jag att vi kan ses ngt i påsk!? Kram

2010-03-27 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0