Alice i Underlandet

Det blev lite av ett improviserat besök på bion ikväll. Såg Alice i Underlandet och jag blev faktiskt lite besviken. Om man bortser från upplevelsen med 3D så var det egentligen inte mycket att hänga i julgranen.

Håller på att störa ihjäl mig på plåstret på mitt favorit-skrivfinger. Jag hyvlade nästan av mig fingret när jag skalade potatis förut och det blödde bara igenom hela tiden så jag har nu tredubbla lager med plåster. Fingret blir lite (ganska mycket faktiskt) tjockare och jag träffar många fler tangenter än vad jag vill. Dumt!

Jag är fortfarande i chock över hela SSkål-grejen. Det vill inte riktigt gå in i huvudet. Imorgon har vi vårt första möte och det kommer bli superroligt! Jag är jättenervös och längtar något obeskrivligt.

Note to self: Daniel ska inte få något märke. Så det så!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0