Till nyheterna

Det jag skulle skriva, innan jag fick för mig att ändra om designen, var att det nu var bestämt att Pillan ska komma med på lördag. Hon har dessutom fått en iPhone. Den lilla härmisen. ;) Jag kände mig nästan tvungen att byta design eftersom att hennes blogg har samma design som min hade (för en kvart sedan!).

I morse var den värsta morgonen på länge. Jag hade fått för mig att jag började halv två på eftermiddagen och tänkte därför ta en hel del plugg under för förmiddagen. Tanken var alltså att jag skulle gå upp med Daniel och sedan sitta koncentrerat med näsan i böckerna. Så blev det inte. Av någon anledning kollade jag upp när jag började och insåg att jag i själva verket började klockan halv nio! Klockan var då tjugo i åtta på morgonen. Panik! In i duschen, be Daniel göra en macka, försöka samordna så att jag kunde få skjuts, försöka hinna skriva ut papper till basgruppen, försöka komma på vad jag hade glömt. Men jag hann. Det var till och med en lyckad basgrupp. Som tur var hade jag läst en del innan. Phuu. Nu är det skönt att allt är över.


Borde gå och packa väskan och slå in presenter. Daniel kommer snart och då ska vi till Norrköping på födelsedagskalas!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0