Ojojojoj

Nu blev det ett långt uppehåll. Jag har inte orkat uppdatera och tiden går fort när man har roligt.

På måndag är det dags att påbörja den sista halvan av utbildningen. Termin 4. Det börjar bli dags att fundera på vem man ska skriva C-uppsatsen med och vad man vill skriva om. Denna termin kommer vi läsa om sexualitet ur olika perspektiv. Mamma kommer bli överlycklig. Det känns helmysko att börja den sista halvan av utbildningen. Jag har ju ändå läst i tre år nu.


Vad kan man skriva mer? Det har hänt tusen saker sedan jag skrev sist. Jag har köpt en ny mobil och jag har haft sönder en hallspegel två gånger.


På söndag fyller Daniel 21 år. Lilla vännen. Hoppas att han blir glad för presenten jag har fixat.


Jag har börjat fundera över vad jag ska arbeta med i sommar. Det är lite tidigt men man måste börja någon gång. Ingen stress här inte.


Sämsta inlägget någonsin. Jag kanske borde börja fundera på att lägga ned bloggen? Är det ens någon som läser den?
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det är väl klart att nån läser den. föresten är det lätt att kolla upp. gå bara in på statistik och kolla. Föresten så kanske jag också får en Iphone nu! mamma ska fixa ett nytt abonemang som du vet och hon kommer kanske att fixa en iphone med! gud vad lycklig jag blir!!<3<3 Hur FAN lyckas du slå sönder spegeln två gånger!? jafg trodde att man lärde sig av sina misstag.. tydligen inte. smällde du i dörren igen?

Hälsa Daniel från mig.

2010-01-24 @ 19:51:07
Postat av: Cissi

Jag fällde den med dammsugaren...

2010-01-29 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0