Dålig uppdatering

Det är bara när jag är uttråkad och inte vill plugga mer som jag kommer på att jag kan blogga... Det är ju inte optimalt.

Nu sitter jag och läser in mig på sexologin. Det är stort och komplext och inte alls lika spännande som jag trodde. Det förstör ju alltid att överanalysera saker. Som tur är håller denna del bara på i två veckor och nu har snart en vecka gått. Det är inte långt kvar, håll ut!


På fredag ska vi till Norrköping och fira en blivande 18-åring. Jag känner mig inte alls gammal, inte alls. Sedan kommer förhoppningsvis Pillan med oss tillbaka söderut på lördagen. Mellan allt måste jag hinna med mitt plugg. Kör på bara, rapport, basgrupp, föreläsningar.


Nu måste jag fortsätta. Hoppas att ni har det roligare än vad jag har...
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0