Tisdag

Igår hade jag så mycket att göra att jag inte hade tid att skriva något här. Var i skolan från 7:30 till 19:15 ungefär. Dessutom hann jag köra en timme på gymmet med Erika! Najs! Funderade på att köra nu på morgonen, men jag har tusen andra saker att göra innan basgruppen i em.

Har precis avslutat ett motionssvar till Fullmäktige nästa tisdag och nu ska jag sätta mig och läsa igenom en remiss som vi ska diskutera i kväll på ett möte. Det blir full rulle hela dagen i alla fall.

I eftermiddag ska jag som sagt ha min första basgrupp i T4 och vi får se hur den blir. Jag är lite orolig, men det ska nog bli bra. Eller? Hmmm... Håll tummarna för mig.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0