Hum hum

Sitter för första gången i sovrummet och pluggar. Man sitter faktiskt riktigt bra här. Vill inte göra det till en vana bara, sovrummet är lite som en pluggfristad. Man ska inte behöva plugga i sängen. Men så blev det idag. Teknologerna verkar vilja vara ensamma så jag sitter här och får saker gjorda istället. Det fungerar ju det med.

Brownisarna blev inte riktigt som jag tänkt mig. De blev lite för mjuka. Smaken var det verkligen inget fel på. Jag tycker bara inte att brownies ska vara genom-mjuka. Så kan det bli.

Väntar på att pizzan ska komma. Jag tror jag dör av hunger. Snälla Pizzeria Victoria, kom med min mat! Fort!! Jag kan kanske till och med sitta i vardagsrummet och äta. Om jag törs. Teknologerna såg lite läskiga ut.
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Johan fläckskägg

Om nom nom, jättegoda brownies!

2010-02-27 @ 23:03:56
URL: http://duh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0