Förmiddagschill

I eftermiddag ska jag ha en kommunikationsövning tillsammans med min basgrupp. Så nu förbereder jag mig lite mentalt och ska läsa en förberedande bok så att jag inte blir kuggad. :)
I kväll ska jag på kravall med Erika, Björn med flera. Vi ska först på Björns födelsedagsfest. Han fyller 23 idag och vi ska passa på att åka dit och fira honom lite. Idag fyller också Emilia 18 år. Grattis båda två!

Imorgon blir det utgång igen, denna gång till [hg]. Innan ska jag vara hemma hos Johanna och göra posters till vårt söndagsfika den 14 februari. Gissa vad det blir för tema! Alla hjärtans dag kanske? :)

Igårkväll gjorde jag något klassiskt. Jag somnade framför tv:n. Egentligen skulle jag faktiskt bara mysa med Daniel och bara titta på tv, men han somnade och det blev så varmt och mysigt och... jag bara slocknade. Jag vaknade faktiskt av att jag sov, hur konstigt det än låter. :)


Såhär kan det se ut på en kravall. Det är suddigt för att jag inte kunde sitta still. Det var alldeles för bra musik som spelades för att man skulle kunna sitta stilla. Det man skymtar på mina axlar är min overall. Kravall: krav+overall.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0