Fredag

Dagen efter München Hoben. Huvudet känns lite tungt men det är bara att fortsätta framåt. Idag är det dags för märkesbackesmålning och fadderutbildning. Jag har varit med så länge i studentlivet så att jag slipper delta i fadderutbildningen. Däremot kommer jag vara samtalsledare under case-diskussionerna efter själva utbildningen. Inte vad jag hade räknat med men det är en spännande erfarenhet.

På måndag börjar skolan igen och jag började faktiskt smygplugga lite igår. Känner mig så taggad och jag vill bara lära mig mer. Nu när det bara är ett år kvar börjar jag fundera på om man ska söka några kvällskurser till hösten så att jag inte missar det roliga i att plugga och lära sig nya saker.

Imorgon åker Daniels skägg av och jag kan inte längta mer. Ett halvår av skäggighet är snart till ända. Underbart!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0