Riktigt dålig uppdatering

Denna vecka har varit intensiv. Det kommer även nästa vecka vara så uppdateringen kommer fortsätta vara låg. Jag försöker kombinera och balansera VFU, skoluppgifter, omtenta, SSKål och Consensus. Dessutom försöker jag hinna med att sova. Det är lättare sagt än gjort. Helt klart.

Nu i helgen har Emilia varit här igen. Snart får vi börja ta ut hyra från skitungen, hon hänger ju här jämt! ;) Vi var ute i går och jag hoppas att hon hade lika trevligt som jag hade.

Idag har det varit SSKål för hela slanten. Bakis som jag var, gick jag upp tidigt i morse för att gå på festeriutbidning. Lärde mig en massa nytt (not). Efter det var det dags för gyckelträning och jag åkte på att köra ett solo i en låt. Det kommer bli epic, eftersom att jag blir så nervös när jag ska sjunga att mitt ansikte genererar värme nog för ett mindre bostadsområde. Hoppas att jag lever upp till deras förväntningar. :D

Nu är det dags för tentaplugg inför morgondagens omtenta. Känner mig väldigt förberedd (ironi igen) och jag känner att det är hopplöst tråkigt att sätta sig med läkemedelsberäkningen IGEN. Bajsbajabajsbajs!

Mot bättre vetande och vidare!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0