Fredag!

Nu har det gått en hel skolvecka. Känns helst sjukt konstigt mrn samtidigt som om ingenting har förändrats. Jag har (som vanligt) bestämt att jag ska ägna mer till åt att plugga, så vi får se hur det går. =)
Igår var jag på en supertrevlig lunch med Petra som äntligen hade tid att träffa mig. Det var verkligen på tiden. Vi har länge pratat om att träffas, men hon har varit festerist och haft tusen saker att göra. Igår fick vi dock ihop en lunchdate. Trevligt trevligt.
Jag hade också en den första basgruppen för terminen. Det verkar vara ett roligt och ambitiöst gäng. Handledaren har jag inte fått någon tiktigt rättvis bild av än så länge, så jag väntar med det utlåtandet ;)
Imorgon är det konkretiseringsmöte med styrelsen hela dagen och efter det är det dags för tentakravallen "On the rocks". Ser fram emot allting. Vi ska börja dagen med en hotellfrukost och sedan fortsätta med mötet. Verkar som att det kan bli en bra dag. På kvällen kommer jag förhoppningsvis att träffa en massa roliga människor. Exempel: Challe!
Alldeles strax ska jag in till stan och möta upp Daniel vid systemet. Vi ska ha en myskväll tillsammans och jag ska försöka att låta bli att plugga.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0