Tenta imorgon

Hejhopp!
Jag har haft ett hektiskt pluggschema så jag har inte hunnit med att uppdatera min lilla blogg. Imorgon är tentan så nu tar jag mig lite tid att skriva.


Som vanligt känner jag mig inte speciellt förberedd inför tentan, men det har ju gått bra de tidigare gångerna. En omtenta är faktiskt inte hela världen heller. Helst vill jag ju klara den på första försöket, men som sagt, det gör inget om det inte går. Har ju hela julen på mig att plugga. :D


Idag blev målarna klara med köket och sovrummet.  Vi har campat på soffan hela helgen. Visst är det underbart när hantverkare sölar? Han kom i torsdags, var här ungefär 4 h och gick sedan hem. På fredagen kom han vid halv 8 och stannade till halv elva. Då tog han sin frukostfika mellan halv 9 och strax innan 10. Han kom inte alls på eftermiddagen och lämnade kök och sovrum inplastade och nyspacklade. Vi har inte kunnat laga mat i köket på hela helgen. Dumma målare. Nu är allt dock klart. Ska försöka hinna med en tur till IKEA och köpa hyllor att ha i köket. Jag ser fram emot att få allt klart. Snart snart snart


Imorgon kommer det förmodligen komma en hel del paket med pärlor på posten. Tyvärr kommer jag inte vara hemma på hela dagen eftersom att jag tentar mellan 08:00-12:00 och sedan ska köra ett kvällspass på praktiken. kommer hem strax efter halv elva tror jag. Då är det marsch i säng för jag börjar 6:45 på onsdag morgon. Visst är det härligt när man har saker att göra? :P
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0