Intensiv helg!

Ojojoj, var ska jag börja? Jag kan börja med fredagen. Sista dagen på veckan började med en kommunikationsuppföljning. Det gick jättebra men jag var supernervös innan. Vi var fem studenter och en handledare i en grupp och vi lyssnade på och utvärderade alla studenters ljudupptagning av ett samtal med en patient. Man fick mycket bra kritik och jag känner att jag kommer bli ännu bättre nästa gång. :) Resten av dagen gick åt till plugg för på kvällen skulle jag för första gången till VilleValla Pub. Det öppnade 6 och vi var där strax innan. Tyvärr fick vi inga bord eftersom att killarna var för dåliga på att trängas... Illa hörni. Vi åkte istället till HG, men där hade de precis börjat släppa in folk till en sittning med ett helt galet tema, de vi såg hade de mest originella utstyrslarna jag någonsin sett! Vi hamnade istället på Andreas Kebab och åt där istället. Pojkarna var dock väldigt sugna på öl, så vi hamnade på HG senare i alla fall. Jag hade egentligen tänkt att åka tillSjukHUsfesten men jag var alldeles för trött och somnade hemma i soffan vid elva.

Lördag började jag med att locka Erikas hår i tre timmar(!). Efter det var det bara att åka hem och börja förbereda inför inflyttningsfesten vi skulle ha på kvällen. Den blev för övrigt superlyckad, bortsett från att en del människor man hade sett fram emot att träffa fick förhinder

Idag, söndag, är det bakisdag och Söndagsfika-dag. I egenskap av Consensusledamot arrangerade vi (jag och de andra tre) en söndagsfika för studenterna. Lyckat värre tycker jag. Vi hade öppet i fyra timmar och det var aldrig tomt. Suuper!

Nu sitter jag och laddar inför att börja med förberedelserna inför ett seminarium vi ska ha senare i veckan. Måste skriva ned vad jag hade tänkt säga och hur det ska läggas upp. Har verkligen inte haft tid förrän nu och måste därför sitta klockan halv åtta en söndagkväll. Jag får skylla mig själv, så jag ska inte gnälla (så mycket i alla fall).

Hoppas att ni få som läser har haft en lika bra helg som jag!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0