Uschfyblähochtvi

Klippte håret igår. Vete fasen om jag trivs i det. Mamma kommer ju vara snabb på att säga att det är alldeles för kort i alla fall. Jag tycker nog själv att det är liiite för uppklippt, tycker att det blev för tunt. När jag vaknade imorse kändes det nästan som om jag drömt allt och mitt gamla hår var tillbaka, besvikelse!

Hm. jag får väl bara vänja mig gissar jag. Ska ta bilden till körkortet snart. Det var ju egentligen därför jag klippte mig. :/ HAr bokat in en sminklektion idag som jag fick i födelsedagspresent, men jag har fått ett sår i mungipan så jag vet inte om jag vill gå dit idag.

Till råga på allt så började morgonen med ett smärre allergi-"anfall". Svullen och nyser och snorar. Jäkla skit säger jag bara. Inte alls pepp för ikväll. Dags att rycka upp sig. Nu har jag gnällt av mig så nu är det bara att bryta ihop och gå vidare. Hår växer ut och sår läker (om man nu inte har ett kroniskt bensår till exempel, men det hoppas jag att vi slipper på länge än).

Woho, pessimistens dag är snart till ända.

Bajs
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0