Sömnig

Nu sitter jag och pluggar igen. Som om jag gjort någon annat den senaste veckan. Nu råkar det vara så att jag mycket hellre vill sova. Och det fungerar faktiskt inte alls med min pluggplanering för det finns alldeles för mycket kvar att läsa. Alldeles för mycket. Men ögonlocken blir bara tyngre så jag funderar faktiskt på att ta en powernap på en halvtimme kanske? Det borde man väl må bättre av? Risken är ju att jag inte har självdisciplin nog att gå upp då. Risken för det är faktiskt väldig stor nu när jag tänker efter. Jag borde sluta med undanflykterna och bara sätta igång att läsa igen.

Men jag är trött. Hmm...

"Jag kanske är ett par skider! Fast vad är det för pjäxer som passar till mig dårå? - Klarry
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0