Omotiverad

Nu ska jag egentligen plugga, men det orkar jag faktiskt inte. Har suttit en timme eller två men just nu kommer jag ingenstans. Usch, fy och tvi. Har basgrupp till torsdag, en skriftlig uppgft till VFU:n, komplettering till en rapport och tentaplugg. Inget slut på eländet.

På tisdag fyller jag 21 år. Känner mig nästan lite gammal. Fast ändå inte. Daniels familj och min familj ska komma hit och vi ska bjuda på fika. Orkade inte baka idag så jag får göra det imorgon.

Idag var jag och Emma på jourvårdcentral. Det var intressant och vi var bara där ett par timmar. Kändes alldeles lagom. :D

Imorgon är det VFU igen och sedan ska jag hem och städa/plugga/baka. På tisdag är jag faktiskt ledig från min praktik. Skulle ha ett ledamotmöte men det blev flyttat till onsdag. :D Ska bara ha körlektion på förmiddagen.

Igår var jag och D hemma hos Challe och fick mat samt såg på Robinson. Underhållande till tusen. Efter det såg vi Dreamgirls, som också var underhållande även om Daniel och Alex bara gnällde.

Det var allt för idag!

Peace out!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0