Jaha...

Det är tenta om, få se nu, 12 dagar. Jag har inte kommit så himla långt på plugget, det är en bra bit kvar, och jag har redan tappat styrfarten. Äsch. Allt utom plugget är lockande. Igår var jag hos Emma på kvällen till exempel, när jag EGENTLIGEN hade kunnat sitta hemma och plugga. Och idag råkade jag snooza för länge så jag kom inte igång med plugget förrän vid halv tio. Och inte heller då kunde jag koncentera mig! Jag fastnade på internet på en så konstig artikel som vad man brukar operera vid intimkirurgi... Fattar ni hur uttråkad jag är!? Jga kom igång med plugget kvart över tio, nu är klockan snart kvart över elva och jag har redan tagit en paus. Ge mig mer betalt så att jag blir mer motiverad!!

Tusan också.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0