Ingen vettigt gjort

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Skulle ha pluggat eftersom att det är tenta om en vecka. Nu blev det så istället att jag lunchade med Challe (jag hann faktiskt plugga 2 timmar innan) sedan åkte jag till Norrköping med Campusbussen. Hade planerat att läsa lite immunologi i bussen, men jag somnade (som vanligt). När jag kom till Norrköping så var det optikern direkt, och sen hem till Pillan för att hämta bilnyckeln. jag fastnade där i en timme för att dricka lite the och måla naglar (med min nya läckra rosa färg!). Jag plockade sedan upp Daniel vid bussen och tillsammans åkte vi till smedby för lite gratis middag =D

Visst är det skönt med pauser, men inte hela dagar när man har massor att göra! Imrogon har jag en massa möten att gå på också. Ingen studiero här inte...

Puss och kram!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0