wohoo!

Nu har jag bytt körskola till en i Linkan så nu MÅSTE jag ha tid att köra. Jag ska sätta fart direkt och jag har bokat en dubbellektion och en enkel. Nu är det inte långt kvar innan jag har det där jäkla kortet i min hand. Innan sommaren säger jag bara. Innan sommaren!

Usch, väntan innan man ska gå till jobbet när det är mindre än en timme kvar är jobbig.. Borde egentligen vara hemma och plugga.. Men pengar är också viktigt. Speciellt om man ska klara körkortet en gång för alla :D

Nu kör vi så det ryker!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej cutie! Jag saknar dig med! Annars e allt bra med mig:) Själv då? Nej, jag ska ju inte det.. Du ska antar jag? Vi borde hitta på nånting på.. torsdag? fredag?=) Pussen

2009-03-17 @ 13:45:52
URL: http://eloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0