Välkommen till min nya blogg!

Så har även jag fallit ned i bloggträsket. Jag trodde helt ärligt att jag skulle vara den allra sista att starta en blogg, men så var tydligen inte fallet. Efter att allvarligt ha övervägt att starta en blogg i lite över en vecka har jag nu äntligen fått tummen ut bakdelen och nu faktiskt gjort det... Lite av ett antiklimax måste jag säga. Vad fasen ska jag skriva om då? Borde kanske börja med att presentera mig slog det mig precis.

Mitt namn är då Cecilia, men det är väldigt få förunnat att verkligen kalla mig det (och då menar jag verkligen få!). De allra flesta kallar mig Cissi. Jag pluggar för närvarande till sjuksköterska i Linköping och har inte kommit längre än till min andra termin. Bor tillsammans med Daniel, min pojkvän sedan snart 4 ½ år tillbaka. I vår lilla familj finns det även en liten katt som vi kallar Juno.

Nu har det redan tagit slut. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Borde egentligen plugga lite, har ju faktiskt basgrupp på torsdag och jag har inte börjat ta itu med allt jag måste läsa in tills dess. Fast det är ju helt klar mer spännande att fixa med denna nya blogg. Har inte insett tidigare att så många faktiskt skriver bloggar och att det finns så mycket att trixa med. Är nog inte så himla teknisk av mig så vi får se hur det går med detta. :)

Bara tanken på att det är basgrupp i övermorgon fick fart på idétorkan. Jag kan ju också berätta att jag kommer från Norrköping från början och har bott här i Linköping sedan slutet av mars förra året, så det blir snart ett år. Ett himla bra år har det varit också om man ska se tillbaka. Min familj måste jag ju också berätta lite om och den består egentligen av tre familjer: min pappas, min mammas och Daniels familj (och så har vi ju min, Daniels och Junos också, men den räknas inte här tycker jag). Har två helsyskon och två halvsyskon och jag är äldst av dem alla. Hehe.

Nu känner jag att kvaliteten börjar sjunka igen så nu får jag nog ge upp för denna gång. Kommer förhoppningsvis kunna upphålla ett jämt flöde av inlägg men det är inget jag kan lova. Vi får helt enkelt se om denna lust att blogga håller i sig. :)

Over and Out!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Erika

Moahahaha, visste väl att du inte kunde stå emot..

gulligt namn BTW, måste vart en ruggigt bra brutta som börja kalla dej för sockerkringla ;)

2009-03-03 @ 15:38:07
URL: http://metrobloggen.se/nurse2be
Postat av: Elin

Faan vad bra! Nu när vi inte har så mkt tid till att ses så är det ju bra att man kan hålla sig uppdaterad på nått vis om vad du sysslar med:) Vad mysigt det ska bli på fredaa! Banne dig om du ställer in;) Puss

2009-03-03 @ 18:43:11
URL: http://eloo.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul att du skaffat blogg! Jag fattar inte var tiden rann iväg? Du var ju nyss 10 år och gick i min klass.:S Kram

2009-04-04 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0