Tillbaka igen

Nu har jag inte skrivit på ett litet tag. Det har varit lite ont om tid så har känner inte att jag riktigt hunnit med ordentligt.

I går var det en bra dag. Jag hade min första körlektion i Linköping och körläraren var superbra. Jag tror verkligen att detta kommer gå vägen. Betalade mitt körlektionspaket med mina älskade guldtior. Det var exakt 410 stycken. Kändes sorgligt att skiljas från dem. Jag fick lön i onsdags också. Summan var en överraskning. Så igår var jag och handlade kläder för 900. Det mesta var faktiskt träningskläder. Så spännande var det.

Idag gick jag med Erika och Anna på stan igen och jag hittade världens snyggaste skor! 399:- kostade de. Lade undan dem till imorgon så får vi se om jag köper dem. Hittade ett par URsnygga chinos också. Jag har alltid varit emot chinos för jag har för stor rumpa. Men dessa.. Ljusgrå, superfina. Hmm. Kanske köper dem imorgon också. Byxor har man aldrig (nästan) för mycket av. Ska ju rensa min garderob alldeles strax så något kan man väl köpa? :)

Imorgon bär det kanske av till Norrköping. Ska hälsa på familjen och lämna in datorn på service. Igen. Äntligen händer det något. Hoppas att de kan laga den denna gång.

Puss och Kram!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0