Superdag!

Idag är det en bra dag. Jag gick inte så länge i skolan så jag hinner med att göra andra saker också. Ska jobba nu på em och ikväll kommer jag hinna plugga klart inför bg imorgon. Skönt när man har ett fungerande schema.

Jag vet egentligen inte varför det är en sån bra dag idag... Det beror nog delvis på vädret. Det var ljust när jag vaknade imorse och det är varmt och soligt. Vem blir inte glad av det menar jag? :D På fredag kommer Karin från Gotland och hälsar på. Igår städade Daniel lägenheten när jag jobbade hela em. Hur skönt som helst. Det är nog många saker som gör detta till en bra dag. Fick veta att jag får jobba en hel del i sommar också. Det var en lättnad. Jag är lite orolig att jag inte ska få ihop tillräckligt. Har ju inte någon som helst aning om hur mycket man tjänar på en månad som personlig assistent.

Om en vecka får jag min första lön som PA. :D Ingen aning om hur mycket det blir och jag vågar inte hoppas heller.

Juno tyr sig allt mer till oss. Nu har hon börjat sova hos oss på natten. Man vaknar helt plötsligt med en katt i ansiktet. Lite spännande. :P

Borde egentligen packa en väska som jag ska ta med mig till jobbet. Ska direkt till träningen efteråt så det blit lite stressigt, men jag överlever. :D

Om jag ska klaga på något så är det min dator. HATAR min dator just nu. Den bara stänger av sig hela tiden och tar en halvtimme (nästan i alla fall) att starta upp igen. Helt omöjligt att göra något av det! Hinner ju inte lämna in den heller. Måste lämna in den i Norrköping för de på Alina Systems lagade den sist och det är samma problem igen nu. Usch för teknik säger jag bara.

Nu vill jag ut i det fina vädret. Hoppa att ni alla har en bra dag :D

Puss och kram!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Vickan

helt underbart väder idag! ^^

2009-03-18 @ 12:54:26
URL: http://intoto.blogg.se/
Postat av: Erika

Klart det e en bra dag, du hängde ju med mej en stund ;) Sen ja, det vackra vårvädret kan ju inte göra saken sämre iaf.. Hoppas du har det toppen på jobbet, vi ses om en stund för att svettas tillsammans...

2009-03-18 @ 15:34:28
URL: http://metrobloggen.se/nurse2be
Postat av: Frugan

Wiie, imorgon ses vi!! <3 you :*

2009-03-18 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0