Stressigt värre

Phu. Nu är det äntligen lördagkväll. Sjukt mycket att göra denna vecka. Igår hann jag inte blogga alls. Var först och jobbade igår och sedan gick jag och tränade (mördande träningsvärk idag var resultatet) och hann med en sväng till Hemköp för att köpa lite ingefärarot till Emme som är hemma och sjuk. Efter det övertalade jag Daniel att skjutsa mig till Elin i Ryd. När jag väl kom dit ville jag inte gå hem. Så himla mysigt! Tjejgos och snygga killar på TV, godis, chips och världens sötaste kattunge. En kväll kan inte bli bättre. Superstort tack till min älskling som skjutsade mig dit och hämtade mig sent på fredagsnatten. <3

Idag har jag lyckats jobba i sex timmar trots att jag har en fruktansvärd träningsvärk (som jag nämnde tidigare). Det var inte så jobbigt som det kanske låter. Att träffa min brukare är alltid roligt :)

Nu ska jag snart till Emma för att medverka i ytterligare lite tjejmys. Jag har alldeles underbara vänner, bara så att ni vet det... Emma ska komma och hämta mig här och skjutsa mig hem till henne för att jag ska slippa åka bussen. Som den ängel hon är. <3 Yasmin, min trogna träningskompis, kommer snart hit så får vi åka både med Emma.

En annan sak också, min pappa skickade en vänförfrågan på Facebook alldeles nyss. Himla roligt tycker jag. Han skrev som meddelande: Får en gammal farsa vara kompis med? Min lilla pappa... :)

Jag har märkt att som nybliven bloggare går jag ibland och funderar över vad jag ska skriva när jag kommer hem. Sjukt irriterande! Vad ska jag göra det för? Så stor sak är det inte att blogga. Det är ju inte heller så att jag skriver om något superspännande direkt... Irriterande är det i alla fall.

Lycka till på matchen imorgon, Elin. :)
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0