Söndag

Idag är det äntligen en vilodag (inte för att det är just söndag, utan för att det är den första dagen på länge jag är helt ledig). Snart kommer visserligen Martin och Challe, men de ska bara plugga med Daniel idag. De har tydligen tenta i veckan som kommer. Stackars satar. :P

Igår var jag hos Emma och hade myskväll. Supertrevligt. Yasmin och Vickan också där. Träffade också en trevlig prick som Vickan hade med sig, men kan hon vara annat än trevlig med ett sånt fint namn ;) Emma är i alla fall mästare på dippar! Tre sorters chips och fem (tror jag) sorters dipsåser. Tur att jag tränade i fredags säger jag bara (Träningsvärken är kvar... Den har bara flyttat lite på sig). Hos Emma såg vi på en läskig film och en rolig film ("På andra sidan häcken"). Under den läskiga satt Vickan och höll händerna framför ansiktet hela (nästan) filmen och hoppade så fort det hände något. Under den roliga somnade Yasmin och Emma. Så bra betyg fick den filmen. Två av fem somnade. :D Erika var saknad igår, men hon valde bort oss för att istället skaka rumpan på Örat. Det var tydligen inte så mycket folk där, men så går det när man väljer fel ;)

Jag har fått reda på att jag ska ha min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) i MOTALA! Fy fasen. Då måste jag ju pendla varje dag. En timme buss dit och en timme buss hem. Dessutom måste jag betala resorna själv. :( Jäkla skit. Av dem jag umgås med hamnade jag längst bort från Linkan. Dumt. Hoppas bara att jag slipper åka långt de andra terminerna.

Idag borde jag fixa alla papper som ligger på skrivbordet och skriker om att bli sorterade... Usch vad tråkigt att sortera papper. Det är ju bara räkningar och de påminner mig ju bara om hur lite pengar det blir kvar när man betalat dem..

Nu ska jag sätta fart med allt som behöver göras (vilket är ganska mycket, så det blir nog ingen vila idag).

Puss på er!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag saknade er massor oxå, Så typiskt att det krockade...

Men det får vi ta igen på tisdag, då har jag alla mina favvobrutts samlade igen :)

2009-03-08 @ 16:19:13
URL: http://metrobloggen.se/nurse2be
Postat av: Anonym

Pappren sorterade inte sig själva idag heller...

2009-03-09 @ 20:09:14
Postat av: Vickan

men den var ju jätteläskig den där filmen!...

2009-03-09 @ 20:24:51
URL: http://intoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0