Seg torsdag

Det här bloggandet verkar ju faktiskt gå rätt bra. Frågan är dock fortfarande vad jag bidrar med...

Idag har det varit en stressig dag, började dagen med en tvättid klockan sju, sedan lämnade jag över den till Daniel, cyklade till skolan som började klockan nio på min trasiga cykel, hade basgrupp, köpte böcker på min halvtimmes lunch och sedan direkt till jobbet. Bra sammanfattning av dagen. Fick visserligen sluta en timme tidigare.

Nu sitter jag i min soffa och skjuter upp en tripp till affären. Det är inget roligt att handla själv. :(

Det blir ett konstigt inlägg idag, men jag har ingen direkt ordning på tankarna. Ser dock fram emot morgondagen med jobb, träning och Elin-mys!

Äsch, ska inte flumma mer nu. Ska tänka lite på en Nikon D90 istället...

//Cissi

Kommentarer
Postat av: Vickan

sweet dreams! :D

2009-03-05 @ 22:15:36
URL: http://intoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0