Måndag

Idag har det varit en såndär lång dag igen. Började visserligen inte skolan förrän ett, men Erika ville luncha så jag var på Örat klockan elva. Vi tog igen lite förlorad tid och gick sedan upp till Clinicum och hade färdighetsträning. Det var inte så givande bortsett från att jag fick en himla snits på att sätta PVK på dockan. Vi missade första halvan av en improviserad genomgång och fick nästan skäll för det. Jag och Erika höll modet upp i alla fall och Madicken fick sig ett nyp i stjärten. ;)
 
Efter den mindre givande färdighetsträningen gick min basgrupp och jag hem till Jenny och hade trevligt mys med mackor, kakor och te. Vi kom dit vid tre, för vi skulle bara fika tillsammans och lära känna varandra lite bättre, men det resulterade i turneringar i Guitar Hero, Wii Sports och Mario Kart. Jag var bäst på Mario Kart men Madde spöade mig hälften av gångerna i Guitar Hero. Det blev inte bättre än att jag kom hem vid halv nio. Sjukt trevlig kväll dock, det är alltid roligt att lära känna människor ordentligt. Märta hade en sjukt snygg stil i boxningen på Wii sports, jag lyckades spela in det på mobilen, men jag vet inte om det går att lägga upp här, det är nästan värt det. :D

                                    

Madde följde med mig hem och hämtade fler Wii-kontroller så att vi kunde spela flera på en gång. Hon passade på att busa med min kissekatt Juno.  De gick riktigt bra ihop och nu vet jag var vi ska dumpa katten om hon blir alldeles för pestig. Såhär dags på dygnet är hon oförskämt pigg...

  

Imorgon ska jag och girlsen på Ghinis på kvällsbuffé. Jag ska inte äta på hela dagen, så att jag orkar äta mycket mer :D Vi är åtta som ska gå och det ska bli riktigt trevligt. Daniel gnällde idag på att jag aldrig är hemma nu för tiden, men det är faktiskt något han får stå ut med. Såg att han hade kommenterat ett blogginlägg anonymt. Moget älskling ;)
Här kommer en bild på älsklingen:



Och så har vi en Dagens fråga:

Vems uringning:



Halsbandet är en ledtråd.

Det var allt för idag!

Puss puss!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Challe

Erikas! ;P

2009-03-11 @ 18:11:50
Postat av: jojo

Erikas, tycker mig känna igen de där! ;p

2009-03-12 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0