Jobbigt på jobbet

Idag har det varit en riktigt jobbig dag rent psykiskt på jobbet och jag bävar inför imorgon. Mer än så kan jag nog tyvärr inte säga. Jag kommer ju hitta rätt imorgon bitti heller... Suck.

Jag var på Step Kondition idag med mina stammisar och det gick rätt bra. Jag var lite ur fokus eftersom att jag precis kom från jobbet...

Idag blir det ett kort inlägg för jag känner verkligen inte för att skriva något. Hela min dag förstördes av händelsen på eftermiddagen. Usch. Det låter kanske som jag ältar, och det kanske jag gör. Men det får ni ha överseende med. Bara denna gång.

En ny bild till bysttävlingen kommer imorgon. Nu sitter jag inte vid min egen dator...


Hoppas att er dag har varit bättre än min.

Puss

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0