Insikten närmar sig

Jag har nu hunnit plugga klart för idag och börjar känna mig lite rastlös, så vad annat kan jag hitta på än att skriva i min blogg? Sitter och slötittar på House, som råkar vara en av de bästa serierna som går för tillfället. Han blir dock lite överröstad av grannen som spelar gitarr väldigt högt och inte så bra som man kunde hoppas...

Veckan som ligger framför mig kommer att bli rolig och händelserik. Imorgon ska jag jobba mellan elva och halv fyra, sedan ska jag åka hem, packa om och åka till gymet med Yasmin. Hon har nämligen lurat mig att prova på Step Kondition på Medley. Kommer nog vara död imorgon kväll, så jag kan lika gärna skriva nu. Torsdag är det tvättid, basgrupp och jobb och på fredag är det jobb, träning (BodyPump, och jag kommer dö igen...) och MYS (!) med Elin! Det ser jag verkligen fram emot! Måste hitta en bra film som vi kan se tillsammans. Hon vill se en läskig och jag vill kunna cykla hem i mörkret utan att göra i byxorna. Hon bor ända borta i Ryd och på vägen hem kör jag förbi en kyrkogård... Usch, det är den enda jag inte ser fram emot.

Daniel måste vara världens snällaste i alla fall. Just nu när jag läser om infektioner som förkylningar och feber så passar han på att få just en förkylning. Han gör verkligen allt för att jag ska få en så bra utbildning som möjligt. Nu kan jag ju öva omvårdnad på honom!! :D

Det känns fortfarande lite overkligt att jag har startat en blogg. Jag har ju ingen aning om vem som läser den. Det är faktiskt lite läskigt. Men jag tror inte att jag behöver lösenordsskydda den. Än i alla fall. Man kanske skulle ta och lägga ut lite bilder så småningom också.

Nu ska jag nog ge katten lite mat och börja fundera på refrängen för egen del...

Natti natti!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Vickan

jag läser den :) så nu vet du ;)

2009-03-05 @ 22:12:31
URL: http://intoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0