Fylleslag utan sprit

Igår hade vi en riktigt trevlig tjejkväll på Ghingis i stan. Vi var åtta stycken som åt mongolisk BBQ-buffé. Jag blev sjukt mätt och det kändes som om jag inte skulle behöva äta på ett par dagar :D Detta är något vi måste göra om. Vi betedde oss som om vi var fulla, men inte en enda drack något alkoholhaltigt till maten. Erika tog en massa bilder med min kamera. Här kommer några:



Idag har det varit en seg dag med dumma föreläsare som inte lämnar ut åhörarkopior och pratar alldeles för snabbt. Desstom känns det som torsdag fast det bara är onsdag. En bra sak är dock att jag idag har varit och lämnat blodprov för att bli blodgivare! Jag är nog en av de mest stickrädda människor som finns. Det är bara så himla otäckt. Men eftersom att jag ska bli sjuksköterska ser jag det som en personlig utmaning att lära mig stå ut med det. Jag hade tydligen jättefina blodkärl så hon bokade en blodgivartid på en gång, så den 30:e april ska de sticka mig ordentligt. Huuu.

Idag får Daniel tillbaka sin dator igen, efter att ha haft den inlämnad i nästan fyra månader. Sjukt illa att de inte kunnat laga den snabbare.

Eftersom att jag inte har fått några gissningar på vems byst det var jag hade bild på så kommer jag inte lägga upp en ny byst förrän jag får det.

Snart ska jag på BodyBalance med Erika och Yasmin.

Puss på er få som läser :P


//Cissi

Kommentarer
Postat av: Vickan

riktigt mumma igår! :)



o ja, det är erikas boobs på bilden på förra inlägget ;)

2009-03-11 @ 23:16:14
URL: http://intoto.blogg.se/
Postat av: jojo

Tack för en underbar kväll!! =))

Var inte bilderna underbart fina på alla oss?? lite påklistrade leenden bara men det duger :P



Psst. jag är ng den mest stickrädda personen du känner, ska vi slå vad?? ;P

2009-03-12 @ 20:54:36
Postat av: Felicia

Hej!



Vad betalade ni för den mongoliska BBQ-buffén? :)



Tack i förhand!

2010-08-11 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0