Datakrångel

Jag har inte skrivit något på ett litet tag nu och det beror delvis på att jag har haft sjukt mycket att göra och delvis att min dumdator bara stänger av sig när man fösöker göra något med den.

Jag är nog nere i en liten svacka denna vecka. Känner mig lite lurad av jobbet men känner mig samtidigt lite utarbetad. Folk har lite svårt att ta ett nej ibland. Det blir svårt att få någon tid för sig själv.

Helgen har i alla fall varit trevlig. Karin kom ned från Gotland och hälsade på för att gå på Goldfever. Nerma kom också till Linkan från STHLM för att gå på Goldfever. Det bar en trevlig kravall, men jag var helt sjukt trött så jag var nog inget roligt sällskap.

Går och väntar lite halvspänt på att min andra lönespec ska komma. Jag vet hur mycket jag får från mitt ena jobb men inte från det andra. Att vänta på pengar är bara segt.

Usch vad osammanhängande allt blev nu. Jag låter det reflektera hur min insida känns.

Hoppas att ni har bättre koll ;)
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0