Tenta imorgon

Om mindre än 24 h har jag sommarlov på riktigt. Jag har inget jobb att göra (förutom i helgen, 24 h men det är okej ändå) inget plugg att sitta med, jag har hela världen för mina fötter =D Nu gäller det bara att spika tentan imorrn. Det kommer nog gå bra känns det som, men man vet ju aldrig. Det kanske kommer värsta konstiga fallet som det knappt går att säga något om. Förra gången tentan skrevs så var det bara 5 som kuggade har jag fått höra, så det känns ju faktiskt lovande. Jag hoppas att det går bra.

Idag har jag faktiskt inte öppnat en bok och det känns ändå helt okej. Ska repetera lite nu, men jag kommer inte ge mig på att lära mig något nytt. Har ju faktiskt tentan imorgon klockan 8.

Vädret idag har varit helt perfekt. Jag och Yojo var ute och gick en rask promenad runt ån och man blev svettig, om det var av värmen eller ansträngningen låter jag vara osagt. =)

Nu ska jag ned en sväng till tvätten, sen är det repetition som gäller resten av kvällen. Kanske Daniel vill hitta på något om jag blir alldeles för uttråkad.

Puss på er!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0