Sommarlov!

Idag hade jag min sista tenta för terminen och jag klarade den =D Så nu har jag alltså sommarlov i 13 dagar. Första dagen på sommarlovet ska jag ägna åt att träna (provade kläder på stan med Yasmin idag och det var en sorglig syn. Nu ska  jag alltså satsa hårt eftersom att jag inte har några andra ursäkter (plugg). Efter träningen ska jag städa lägenheten som blivit kraftigt försummad under vårt tenta-p. Och som avslutning på kvällen ska jag och mina girls på resturang som avslutning på terminen och som ett litet hejdå innan alla försvinner iväg till sommmaren.

Det kommer bli en skön dag, trots regnet. Ska sätta på musik nu, sortera tvätten från igår, smälta lunchen och sedan är det march till gymmet =D

Hoppas att ni har en lika skön dag som jag!

Puss!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0