=)

Nu har nästan en vecka gått av mitt sommarlov. Igår jobbade jag dock. Men det var inte så farligt. Fick också med ett überjobbigt träningspass. =D

Nu är det bara slapp som gäller. Idag har jag endast åstadkommit en låång promenad och sen har jag bara suttit inne och njutit av att inte ha något att göra. Underbart!

Imorgon är det ett nytt träningspass, tillsammans med Bibbe.

Senare i veckan är det min äldsta lillebrors (Freddes) student (ååh, han har blivit så stoor!!) och dagen efter går min enda syster ut nian (hon har också blivit så stor!). Det är också kalas hos Lena (svärmor) som fyllde år förra veckan och som nu ska firas. På lördag är det dags för mig, Theo och Daniel att åka till Kolmården! Det är tal om att Challe också ska följa med. Najs!

Over and out! =D
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0