Dag 1 - avklarad

Nu har jag gjort min första dag på jobbet nu i sommar. Jag var riktigt orolig för hur det skulle bli eftersom att jag inte fått mycket information i förväg, och den lilla jag fick var från två olika håll och sade emot varandra. Nu är läget under kontroll och allt känns bra.

För tillfället befinner jag mig i Skåne vilket råkar vara bästa stället att vara på just nu. Resan hit tog sjukt lång tid - fem timmar med minibuss. Chauffören var lite smått galen och pratade nästan hela resan i telefonen och resten av tiden satt han och gav mig en skum guidning i Skåne. Det var dock värt det när vi kom fram och gick de 800 metrarna till havet och såg ut över det stora blå som inte hade något slut. Vackert värre. Får lägga in bilder när jag kommer hem för nu har jag inte någon sladd till datorn...


//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0