090610

Idag åker vi till Norrköping för att fira min lillebror och Daniels mamma. Alldeles nyss lämnade vi katten hos grannen som ska vara kattvakt åt oss när vi är borta. Det kändes lite tungt eftersom att vår katt är livrädd för deras katt. Men jag tror faktiskt att det kan vara en bra idé att de är tillsammans en längre tid så att de vänjer sig vid varandra. =) Stackars kisse...

Igår köpte vi en ny resväska! En sådan där stor som man drar efter sig. Den var dyr men en nödvändig investering enligt mig. Jag kommer ju vara borta mycket i sommar och jag har alltid svårt att begränsa mig i mitt packande. Som idag. Jag fyllde nästan hela väskan själv. För tre dagar. Stackars Daniel var tvungen att lägga i sina saker först så att det var säkert att de fick plats.

Snart ska jag iväg på två jobbmöten efter varandra varav det ena handlar om sommaren (lite sent kanske?). Efter det ska Daniels morfar, Bosse, hämta upp oss och ge oss skjuts hem till Norrköping.

Ååh, jag längtar efter lördag. Då ska jag och två av mina favoritkillar (Daniel och Theo) till Kolmården! Kommer bli superkul att ha med Theo, som treåring måste det vara världens upplevelse. Hoppas jag i alla fall. =)


Puss!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0