Torsdag

Idag åker jag och min käre sambo till våra rötter i Norpan. Ska stanna där över natten och kommer tillbaka hem imorgon. Då hoppas jag att paketet har kommit. Jag tror visserligen inte att jag hinner sitta så mycket med det då eftersom att jag ska jobba också, men det är ett annat problem. Jag kan ju inte sjukskriva mig för att få sitta med pärlorna, ELLER? =P

Jag måste ju erkänna att det är lite jobbigt att vara ett kontrollfreak ibland. Sen jag fått paketnumret har jag suttit och klickat på "sök" ungefär en gång i halvtimmen. Inte för att det händer så mycket men bara för att jag kan kolla så gör jag ju det... Illa kan man tycka och det tycker jag också. Mina tankar har helt hängt upp sig på det där paketet. Sitter bara och tänker på det och längtar hela tiden. Har hört att ECT funkar bra mot tankar som hakat upp sig. Vad tror ni om det?

Det är så SKÖNT att vara hemma igen. Helt oslagbart.

Nu ska jag göra något för att skingra tankarna. Kanske ska jag.... Eller så kan jag... Äsch, skitsamma jag har hakat upp mig, ECT, här kommer jag...
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0