Tisdag

Jag skriver dagarna som rubriker för att hålla ordning på vilken dag det är. Alla dagar bara glider ihop. 

Jag har faktiskt varit duktig och sprungit tre dagar i rad nu. Sjukt skönt att springa vid vattnet vid stranden lagom till när solen börjar gå ned. Underbart! Trodde aldrig att jag skulle säga det men, underbart är vad det är. 

En fråga: Kan man få träningsvärk i hjärtat? Inte rent känslomässigt alltså utan ren och skär träningsvärk? Går det att få i muskulaturen runt lungorna också? Är det här bara dumma frågor som dyker upp när jag inte har något att göra?

Feel free to answer them all. 

Nu ska jag nog lägg mig och läsa en bra bok. 

4 dagar kvar

PS. saknar dig också Erika ♥ DS.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0