Söndag

Nu har en ny arbetsvecka börjat. Det är den sista veckan hemifrån. Det kommer bli hur skönt som helst att komma hem och jobba i rätt stad igen. Jag längtar. 

Jag har insett att jag fortfarande inte kommit över den där körkortsgrejen än. Ibland känns det bara som att jag måste ringa pappa för att boka en tid att övningsköra, men samma sekund kommer jag på att det inte behövs. Skön känsla. 

För tillfället befinner jag mig i ett radhus, så långt söder ut i Sverige man kan komma. Det är dryga 25 meter till havet och solen skiner. Problemet är, nu kommer det, att jag har tråkigt. Varför? Ingen aning. Men uttråkad är jag. Det är ett pyttelitet samhälle och nästan ingen att umgås med. Jag känner mig lite isolerad. 

"All I want is you, will you be my bride? Take me by the hand and stay by my side"

5 dagar kvar.
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart du har tråkigt, jag är ju inte där ;) Saknar dej bruttan <3

2009-07-13 @ 18:47:28
URL: http://metrobloggen.se/nurse2be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0