Nu vet jag..

... att paketet är skickat och jag hoppas, hoppas, hoppas att det kommer fram innan fredag! Erica var snäll och bifogade paketnummret så att jag kan spåra det. Woho, ett poäng till kontrollfreaksen!


Det är inte långt kvar på jobbet. Sista gången jag jobbar är den 16:e augusti. Sedan har jag LOV i två veckor innan skolan börjar igen. Jag längtar faktiskt redan till att skolan ska börja. Till jul är jag halvvägs i utbildningen. Känns liite konstigt.

Visst ja! I morse var jag och kollade på en lägenhet tillsammans med Erika som kanske hon och Yasmin ska flytta til... Jättesnygg faktiskt. Jag vill också flytta, men det finns inget som passar oss. Vi har en så bra lägenhet att det krävs en pärla för att vi ska flytta.
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det är ju klart det :d Jag hittade dig på facebook så ja la till dig :D ler Jag lägger till din blogg i mina bevakningar du vet att du kan följa bloggar med bloglovin ?? Ibland kan de ta upp till tre dagar men hoppningsvis så får du sms:Et i morgon :D För när jag beställt från Landstoken så finns det dagen efter hon har skickat mestadels tanke dom jobbar natte tid skicka gärna ett sms när du får Paketet... Kram Erica

Tack för en lyckad affär :D

2009-07-21 @ 22:55:27
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0