Nu är det dags igen.

Det är faktiskt dags för många saker. Att åka iväg och jobba en vecka är en sak och att packa väskan är en annan. Men det jag syftade på var faktiskt att det är dags att skriva i bloggen igen. Det var nästan en vecka sen sist. Mycket har hänt och några av sakerna följer:

 - Borlänge. Vi åkte upp till Peace and Love i torsdags och kom hem i söndags kväll. Jag fick köra hela vägen hem. Det blev en del stopp, varför kan man fråga sig eller hur Erika? Det var mycket bra musik och jag har fått upp ögonen för Laakso. Många bra låtar där.

 - Norrköping. Igår var vi i Norpan och åt gratismiddag hos Daniels familj. Trevligt trevligt.

 - Min mobil. Som vanligt kan inte tekniska prylar hålla när jag köpt dem och nu var det mobilens tur att gå sönder. Har nu ett värdelöst subsitut som jag fick låna av butiken när de lagar min. Vi får se om jag hinner få tillbaka den tills nästa resa.

 - Bil. Nu har vi en bil. I alla fall ett tag. Fick låna Åsas bil på obestämd framtid. Sjukt skönt att slippa bära väskan hela vägen ned till stationen. Hoppas bara att bilen är kvar när jag kommer hem så att jag slipper bära väskan hem också =P

Och det som ligger i den snaraste framtiden är att åka iväg och jobba i det vackra Skåne. Såg på SMHI:s hemsida att det kommer bli regn på söndag, men det får vi hoppas att det inte blir. Känner mig fortfarande lite orolig över denna resa och nästa, men jag har ju Nerma så det kommer säkert lösa sig.

Det känns som om man borde ha något intressant att diskutera, men det har jag faktiskt inte. Är lite lagom trött men alldeles för varm för att komma på något bra.

Fortfarande känns det konstigt att någon skulle vilja läsa om mitt liv så jag får börja skriva om något annat också, för sakens skull. Måste lägga ut lite bilder på min knäppa katt. Hon sätter verkligen guldkant på tillvaron. Igår hittade hon en fågelunge på balkongen som hon tog in i hallen och lekte med. Pucko! Vad jag vet så överlevde den, för Daniel stoppade in den i boet igen.

 
Såhär lägger sig katten så fort man kommer hem. Hon kan hänga över axeln i över en halvtimme.


Här sitter hon i soptunnan när vi bytte påse i köket. Som sagt, hon sätter helt klart en guldkant på tillvaron. =)
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har bara en sak att säga; BLÄÄÄÄ :P

2009-07-02 @ 16:16:00
URL: http://metrobloggen.se/nurse2be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0