Sista vardagen innan skolan börjar

Fredag. Bara lördag och söndag kvar, sedan börjar allt igen. Det kommer både bli roligt och jobbigt. Jag har tittat på schemat och det kommer bli sjukt mycket att göra denna termin. Vi har en tenta efter tre veckor. Det är illa.

För att markera att sommar"lovet" nästan är slut så har jag bokat en klipptid idag. Kommer nog inte klippa så mycket, har lite idéer om hur jag vill göra. Två timmar kvar...

Bion med Vickan var super. Blev visserligen varken popcorn eller läsk, men vad gör väl det. Filmen var riktigt bra och jag rekommenderar den varmt.

Lönen igår var också välkommen. Gick på stan helt själv och köpte saker jag ville ha. Kan inte bli bättre!

En annan sak, jag har börjat titta på serien true blood, snacka om beroendeframkallande. Jag förstår vad Emme pratade om när hon rekommenderade den så starkt. Wonderful!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0