Sista kvällen

Klockan är lite över elva och jag har velat sova sedan strax innan fem. :) Försöker hålla mig vaken genom att lyssna sönder Shakiras She Wolf. Daniel tröttnade för flera dagar sedan tror jag. Appro på Daniel så köpte han en ny dator idag. Vi har nu fyra datorer i hushållet. Helt galet enligt mig. En av dem är faktiskt trasig så vi kan räkna med tre, men det är illa ändå.
Igår var vi på utedisco i amfiteatern vid Kårallen. Det var supertrevligt, en massa roliga människor och mycket bra musik. Jag fick med mig en festeristfluga hem (en sådan man har runt halsen alltså) och den somnade jag med. Var så sjukt trött när jag kom hem att jag bara klev ur overallen och somnade. Nu måste jag komma ihåg att ta med den på lördag när vi ska på nästa fest och det är ju lättare sagt än gjort. Jag har ett minne som en guldfisk.
Idag borde vi ha haft en lugn bakisdag, men så blev det inte. Vi har varit ute i tornby och shoppat. En dator blev som dagt inhandlad, men även en hel del från IKEA. Jag passade på att spendera ytterligare lite av mina surt förvärvade pengar på två par jeans och en skjorta. Challe, min älskling, följde med oss ut till tornby och spred sitt solsken över oss. Det behövdes för vädret idag har varit skitkasst.
Imorgon är det skola igen. Det kommer alldeles säkert bli roligt, men nu orkar jag inte tänka på att gå från helt ledig och sova hela dagarna till att börja 9 och gå till 4. Det är visserligen inte en heldag, men det känns illa ändå.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss på er!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Challe

<3<3 Ses på lördag älskling! ^^

2009-08-31 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0