Phuu...

Världens längsta arbetsvecka är nu avlslutad. 98h blev det. På en vecka. Känner mig något utarbetad men det är bara ett långpass kvar i slutet av veckan sedan är det slut för denna sommar. Det är kanske inte så konstigt att jag inte hunnit blogga något.

Igår fyllde min älskade lillasyster 16 år. Usch vad tiden går fort. Det känns som om det var igår hon snodde mina saker och gav bort i julklapp...

Jag har lite abstinens efter alla underbara människor som jag inte hunnit träffa något nu i sommar. När terminen nu närmar sig så kommer alla krypandes tillbaka till Linköping... Åh, vad jag saknar er alla - ingen nämnd, ingen glömd.

I förrgår var det min tremånadersdag för körkortet. Det känns fortfarande overkligt..

Imorgon ska jag och D till en av mina familjer i Norpan. (Pappas familj denna gång). Vi ska fira fyra jäklar som känner att de måste fylla år nästan samtidigt. Ska passa på att säga hejdå till min äldsta lillebror också. Han ska till Lund och plugga i höst! Usch, alla bara växer upp så snabbt. Om de har blivit så gamla så måste det ju betyda att jag har blivit jättegammal! Skönt nog känns det inte som jag är äldre än 21 i alla fall... Fast det är ju inte purungt heller, eller?

När jag får min nästa lön ska jag köpa en ny dator! Min gamla har gått i pension och verkar inte vilja samarbeta längre. Längtar!!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0